Cum cumpar

1. Comenzi

Suntem orientati catre client,vom depune toate eforturile necesare pentru a satisface toate gusturile si cererile dvs.

2. Plata comenzii

Descrierea procesului de plata al comenzilor si returnarea contravalorii platilor

Dacă comanda dvs. nu a sosit până la data estimată a livrării, suntem aici pentru a vă ajuta, dar merită să verificați câteva lucruri înainte de a intra în legătură. Va fi nevoie de 1 pana la 3 zile pentru ca comanda dvs. sa fie expediata din atelierul nostru, vom trimite un e-mail pentru confirmarea comenzii dumneavoastra. Daca ati ales livrarea standard sau a doua zi, verificati linkul de urmarire pe care l-am trimis in expedierea dumneavoastra e-mail pentru a vedea informații actualizate privind urmărirea.

Cele mai multe promoții se aplică automat la checkout. Dacă aveți un cod de discount sau un cupon, acesta trebuie introdus în caseta care indică „Codul de cupon”, introduceți codul de promovare și faceți clic pe butonul Aplicați cuponul.

În anumite situații, nu putem trimite toate elementele pe care le-ați comandat. Vă vom trimite un e-mail dacă doriți să așteptați la comanda dvs. orice elemente lipsă, așa că vă rugăm să verificați căsuța poștală. Unele detalii pot fi de asemenea imprimate pe nota de expediere. Vom restitui orice plată efectuată pentru elementele care nu au fost trimise. Dacă nu ați primit un e-mail de la noi sau dacă nu există informații referitoare la nota dvs. de expediere, vă rugăm să vizitați pagina noastră de contact și să rezolvăm problema cât mai repede posibil.

COMENZI GENERALE

Datorită problemelor tehnice de ieri, unii clienți pot întâmpina o întârziere în primirea comenzii de a doua zi de astăzi. Clienții afectați vor fi contactați prin e-mail.

ROMANIA

Toate serviciile rulează normal.

EUROPA

Momentan nu livram.

Expedierea comenzilor este urmărită intern, acest lucru poate fi furnizat în prezent clientului prin serviciul de urmarire awb. Vă vom trimite un e-mail odată ce comanda dvs. este gata de livrare. Urmărirea poate să nu fie disponibilă pentru anumite comenzi internaționale. Înainte de a contacta, vă rugăm să lăsați timpul de livrare complet.

Da, dar crearea unui cont este foarte simplu de facut si, odata setat, veti putea sa verificati mai repede, sa salvati adrese frecvente, sa urmariti comenzile dvs. si sa fiti primii care au auzit despre oferte si reduceri.

Dacă ați solicitat ridicare din magazin, odată ce comanda a fost livrată la magazin, vă vom trimite un e-mail și un mesaj SMS care vă informează că comanda dvs. este pregătită pentru ridicare. Timpul de livrare va fi de obicei în 2 până la 3 zile.


In functie de metoda de plata aleasa de dvs,plata comenzii poate fi efectuata prin transfer bancar in baza facturii proforme imediat dupa finalizarea comenzii pe site sau cu numerar la primirea coletului de la curier.

Confirmarea platilor prin transfer bancar se face de obicei a doua zi, dupa emiterea extrasului bancar si se poate prelungii 1-2 zile in cazul zilelor nelucratoare.Va vom confirma primirea contravalorii comenzii pe adresa dvs de email din contul dvs de client.

On occasions we are unable to send all of the items you have ordered. We will send you an email if you are to expect any missing items from your order so please check your mailbox. Some details may also be printed on your despatch note. We will refund any payment taken for items not sent. If you have not received an email from us or if there is no information on your despatch note, please visit our contact us page and we resolve the issue for you as quickly as we can.

GENERAL ORDERS

Due to technical problems yesterday, some customers may experience a delay in receiving their next day order today. Customers affected will be contacted via email.

GUARANTEED GIFT CARDS

Normal deliveries should take place in all parts of the UK today.

INTERNATIONAL

FRANCE

All services running normally.

GERMANY

All services running normally.

AUSTRALIA

All services running normally.

USA

All services running normally.

DENMARK

All services running normally.

Collect from Store orders are tracked internally but this cannot currently be provided to the customer. We will email you once your order is in store. Tracking may not be available on some International orders. Please allow the full delivery time before contacting.

Yes but creating an account is really simple to do and once your set up you’ll be able to check out faster, save frequent addresses, track your orders and be the first to hear about competitions, offers and discounts.

If you have requested a Collect from Store delivery, once your order has been delivered to the store we will send you an email and SMS message informing you that your order is ready for collection. The delivery time will vary from store to store but it will usually be within 3 to 5 days.

adminCum cumpar